måndag 1 februari 2010

Oj vad blöt jag blev om fötterna under dagens motionsrunda, plusgrader idag och 15 minus igår kväll, snabba växlingar. Talgoxarna vårkvittrade och äter först nu upp alla rönnbär, nypon mm som sitter kvar på buskar och träd ett rådjur träffade jag också på vägen hem. Efter bad och spikmattan så bar det av till Radiohuset för några timmars glada skratt under inspelningen av på minuten som det nu var länge sedan jag fick platser till.
Väl hemma, en glad hälsning från en het son sånt som gläder en mamma.

Under helgen så har det som vanligt varit många skridskoåkare, skidåkare, promenerande mm på isen trots kylan men strålande sol. Några ungdomar står och säljer choklad med vispgrädde, häftigt.

Jag var ute samtidigt som den fina banan skottades efter veckans snö

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag blir sugen på att åka bil på den där fina banan :)