torsdag 17 juni 2010

Shoppat loss.

Idag så shoppade jag loss ordentligt, kom hem med tre påsar.

Ekologiska kläder på det presentkortet jag fick i julklapp på Granit.

De hade också värmeljus i stearin för bara 59 kr, ett parti som de lyckats komma över, så det var bara att slå till. Så nu stryker jag det från inköpslistan till landet.

Så blev det en bok som jag hade svårt att lämna tillbaka till biblioteket för ett tag sedan och även denna för ett presentkort

Så ännu en t-shirt från Monki och jag känner mig helt klart mycket nöjd. Vi får se vad som kommer på till kvällen nu när jag har flera saker att välja på.

Jag skulle också försöka få tag på en sladd till den gamla assistenten från 57 el 58 som har fått ett jack på sig men det var inte så lätt. Fanns inte i Elektrolux sortiment längre men då kom jag (ljushuvudet) på att korta av sladden där skadan är så löser det sig, gratis till på köpet.

Inga kommentarer: