torsdag 7 maj 2009

Å, en sån underbar morgon.....

En regngrå bild från Elle Kayparken vid Tekniska högskolan som jag upptäckte då jag var på väg till Råkultur igår. Som vanligt så var jag ute i god tid, efter att ha promenerat från Slussen, och strövade runt lite trots regnstänken och hitta denna lilla oas som var en del av en större park. Det är alltid kul att upptäcka lite nya saker eftersom man ofta gör samma saker, går samma vägar osv.

När jag går utmed stranden på morgonen så brukar jag se blöta fläckar efter fötter från badstegen till en terass, så ock denna morgon och tittade på termometern som hängde en bit bort, trevlig sort en nyhet för mig, inte var det varmt i vattnet inte och detta var på grunt vatten så ute på djupet ...ja usch säger jag som är en badkruka.

1 kommentar:

pipopp sa...

Tack för angenämt sällskap vid bordet! Det var en god och trevlig kväll!

Fick du till några bra bilder?