måndag 12 april 2010

Folkets hus

Ännu en givande dag med många trevliga föredragshållare att lyssna på efter att jag från två containers plockat upp Änglamarks varor på två bord. Flera trevliga medarbetare som jag inte jobbat med tidigare gjorde det hela ännu roligare.

En av de som berättade om sina myter om maten och som gav många skratt var extremsportaren Rune Larsson, två personer missade jag men det får jag ta igen när hela seminariet visas på tv.
Avslutningen med Babben Larsson gav även det många härliga skratt och glädjande nog så var det väldigt många som stannat kvar till slutet. Det verkade även som att de flesta var mycket nöjda.

Några av de utställare som var där och bjöd på lite godsaker var Sjölunda gård med Ekorrens ekologiska smågodis, gelehjärtan mm

och Saltå Kvarn med jos och nötter.
En promenad Drottningggatan till Slussen i vårsolen även på hemvägen gjorde susen efter fem dagars inomhusuppgifter. Nu är det förberedelser för en utedag imorgon så det får bli utdelning av Mitt i Nacka så hoppas det blir soligt och varmt och baka lite surdegsbröd.

Inga kommentarer: