onsdag 18 februari 2009

Humor på Scala


Vad glad jag blev när jag idag slog på datorn där en egen tagen bild tar emot på skrivbordet som jag känner mig nöjd med och som gör mig glad när jag ser, härligt.
Upptäckte i morse att man kan läsa utan belysning och det gjorde att jag tog mig samman efter duschen att rensa hår i avloppen och vidare till att tvätta hårborsten. Sen var allt i full gång en tvättmaskin sattes på före en härlig frukost.
Kunde inte låta bli att köpa en bukett med gula rosor för en tia så nu står här tre vaser med rosor och fyra med tulpaner, underbart med blommor.
Fick möjlighet att gå på ett genrep med Ulla Skogh så det blev en kväll med många härliga skratt och som rekommenderas när den kommer upp på Scala teatern till hösten. Inte nog med att det var roligt det var en helt fantastisk pianist och skön sång av de båda.
Slog över TVn och fick se slutet av storforum om maten så nu måste jag gå in och leta om jag kan se resten.

Dagens tips!

När det kokat fast i en kastrull så spola lite vatten i den och sätt på plattans eftervärme sen går det lätt att diska.

Inga kommentarer: